HTML

Erika és Judit a Caminon

Életem talán legnagyobb kalandjára készülök, 2011. április 20-án elindulok a Szent Jakab zarándokútra.

Friss topikok

Linkblog

33. nap: Finisterre- Santiago - Barcelona (Busz + repülő)

2011.05.25. 22:01 armaiera

2011.05.24.

Elindultunk hazafelé!

Az éjjel attól féltem, reggel nem tudok majd felébredni, olyan nehezen és sokára aludtam el az olasz horkolásától. De nem volt gond, negyed hétkor magamtól felébredtem. Még akkor is hangos volt a szoba a horkolástól. Kimentem a mosdóba, de közben jól megrángattam az olaszt, aki hanyatt fekve, kiterülve csak horkolt egyre, iszonyatos hangerővel. És lássatok csodát, a rángatásra megfordult és abbahagyta. Az éjszaka is erőszakosabbnak kellett volna lennem, mindnyájunknak nyugodtabb lett volna az álma.

Közben Jutka is felébredt, összepakoltuk a dolgainkat, még a botokat is összecsuktuk és beraktuk a zsákba. A 8.20-as busszal visszamentünk Santiagoba.

Búcsú a tengertől - a háttérben Finisterra (a fénykép a buszból készült)

A buszpályaudvaron már a reptéri járatra várakoztunk, , amikor egyszer csak Pétert, a magyar srácot láttam meg. Megörültünk egymásnak. Elmondta, nagyon megfájdult a lába, ezért egy kicsit vissza kellett vennie a tempóból, pihennie kellett. De most már jól van, megy tovább Muxiába, majd onnan Finisterraba.  Megígértük, otthon majd jelentkezünk, hírt adunk magunkról.

A 11.40-es busszal kimentünk a reptérre és 15.25-kor felszállt a gépünk. Gyönyörű idő volt, végig gyönyörködtem az alattunk lévő tájban. Most először utaztam olyan géppel, hogy volt fedélzeti kijelző. 10 km magasan, 750 km/ h sebességgel repültünk. mínusz 58 fok volt, természetesen kívül.

Barcelona madártávlatból

Barcelonában ingyenes reptéri járat vitt át a Terminál 2-be.

Itt egy hosszú, kínos várakozás volt. Reggel 9-kor indult a budapesti gép. Ültünk a váróban az egy idő után már nagyon kényelmetlenné váló székeken. Reménykedtük, hogy legalább nem zavarnak ki az éjszakába, mint Párizsban a pályaudvarról.

A kínos, hosszú várakozást egy rendkívüli esemény törte meg. Rengeteg rendőr gyülekezett. A Barcelona focicsapat akkor utazott Londonba, őket biztosították. Sok rajongó jött össze, tévétársaságok álltak órákon keresztül készenlétben. Csináltam 1-2 fotót.

Gyülekeznek a biztonságiak

 

 

 

 

 

 

Ő vajon melyik játékosa a Barcelonának?

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://armaiera.blog.hu/api/trackback/id/tr412932879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása