HTML

Erika és Judit a Caminon

Életem talán legnagyobb kalandjára készülök, 2011. április 20-án elindulok a Szent Jakab zarándokútra.

Friss topikok

Linkblog

Zárszó a bloghoz

2011.08.09. 14:41 armaiera

Elkészült a "Nagy Mű"! Köszönöm mindenkinek, aki ezen íráson keresztül velem tartott életem legnagyobb kalandján. Köszönöm a biztató és bátorító üzeneteket, e-maileket, sms-eket. Erőt adott, hogy tudtam, vannak akik szorítanak értünk. Attól részletesebben, mint itt írtam, szóban sem tudnék mesélni. Ha mégis valakinek kérdése van, keressen nyugodtan.

És ha valaki nem csak érdekes olvasmánynak tekintette blogomat, hanem megmozdult benne valami, hogy el kellene egyszer indulni  a Caminon, csak biztatni tudom. Neki kell vágni!!

Az embernek bíznia kell magában, nagyon kell akarni és akkor sikerülni fog. Nem szabad a kifogásokat keresni, mert azt mindig találunk. Sokáig én sem hittem, hogy képes lennék rá. És mégis sikerült. A gyáva "nyúlmiska" testben és lélekben megedződött, kicsit magára is büszke emberként tért haza. Hihetetlen érzés és felejthetetlen az egész!!!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://armaiera.blog.hu/api/trackback/id/tr213137067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása