HTML

Erika és Judit a Caminon

Életem talán legnagyobb kalandjára készülök, 2011. április 20-án elindulok a Szent Jakab zarándokútra.

Friss topikok

Linkblog

Bemutatkozás

2011.04.09. 07:14 armaiera

Meglepődve  láttam, hogy naponta több látogatója van blogomnak. Talán nem csak az ismerőseim olvassák? Kedvükért álljon itt néhány szó magamról:

Gubánné Ármai Erikának hívnak, 53 éves pedagógus vagyok, Székesfehérváron élek. Felvidékről származom, 24 éves koromig ott éltem egy Marcelháza nevű faluban. Komáromban a Magyar Tannyelvű Gimnáziumban érettségiztem, majd Pozsonyban a Komensky Egyetemen szereztem matematika-fizika szakos tanári diplomát. 1981 óta élek Székesfehérváron, 1990-ben kaptam meg a magyar állampolgárságot.

Férjem Ferenc, a világ legügyesebb embere. Két gyermekem van. Péter, Budapesten él, mérnök-informatikus, nagyon büszke vagyok rá. Szilvia jelenleg Írországban él, személyi aszisztens egy pénzügyi tanácsadó cégnél. Nagyon hiányzik.

1985 óta a Váci Mihály Ipari Szakképző Iskolában tanítok. Kicsi korom óta pedagógus szerettem volna lenni. Munkámban fontosnak tartom az oktatás és a nevelés harmonikus egységének megteremtését, ami a mai értékvesztett világban egyre nehezebb.

Munkám során törekszem arra, hogy tanítványaimnak átadjam az általam képviselt értékrendet, amely egy mai kamasz számára talán túl konzervatívnak tűnhet: a család, az otthon, a haza és a munka szeretete, az anyanyelv és az ünnepek tisztelete, a környezet tisztasága, a természet védelme, az egészséges életmód és a rászorulók segítése. Továbbá, hogy szeretettel és tisztelettel viseltessünk egymás iránt.

És legyen itt ráadásul egy gyönyörű vers:

Horváth-Varga Sándor - Amit az élettől akarok

Remélni jót és alkotni szépet
Boldognak látni minden népet
Megetetni az összes éhezőt
Virággal ültetni be tar mezőt
És meglocsolni a sivatagot
Ez - mit az élettől akarok

Békében nevelni sok gyermeket
S ne legyen rémisztő a rengeteg
Fény gyúljon fel az agyakban
S az ember ne éljen akaratlan
Csak az örömök legyenek nagyok
Ez - mit az élettől akarok

Emlékezni arra mi régen volt
Becsülve tisztelni az öregkort
Mert tapasztalás tanít jövőt
És erős oltalmazhat serdülőt
Hogy városokat ne fedjen el homok
Ez - mit az élettől akarok

A vérnek legyen végre értéke
S nem kérdezve, hogy kérték-e
Csak adni, magadból őszintén
Hogy kísérjen a tudás, a fény
S a gyermekek legyenek boldogok
Ez - mit az élettől akarok

Kérem, legyen mindennap ünnep
Hol könnyet nem a fájdalmak szülnek
Legyen hit, megértés, szeretet, béke
Hisz az életnek van valódi értéke
Így büszke lehetek, hogy ember vagyok
Ez - mit az élettől akarok

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://armaiera.blog.hu/api/trackback/id/tr802811249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása