HTML

Erika és Judit a Caminon

Életem talán legnagyobb kalandjára készülök, 2011. április 20-án elindulok a Szent Jakab zarándokútra.

Friss topikok

Linkblog

Előszó a bloghoz

2011.02.28. 06:23 armaiera

Kb 2 évvel ezelőtt hallottam a rádióban egy műsort a blogokról. Akkor még nem ismertem ezt a szót és végig azt hittem a drogokról beszélnek. (beszédhibás a riportalany: drog-dlog-blog) De miért emlegették állandóan az internetet is? Gondoltam, valamilyen illegális internetes drogkereskedésről van szó.

De azért éreztem, hogy valami nem stimmel!!!

És lássatok csodát, most meg én készülök arra, hogy saját blogot fogok vezetni.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://armaiera.blog.hu/api/trackback/id/tr862696572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gubi24 2011.02.28. 18:32:25

Izgatottan várjuk a beszámolót. :)
süti beállítások módosítása