HTML

Erika és Judit a Caminon

Életem talán legnagyobb kalandjára készülök, 2011. április 20-án elindulok a Szent Jakab zarándokútra.

Friss topikok

Linkblog

Készülődés 1. Utiterv

2011.03.19. 19:44 armaiera

Tulajdonképpen január 2-án minden eldőlt az utazással kapcsolatban. Interneten megvettük a jegyeket.

Előzmények: Amíg úgy volt, hogy egyedül vágok neki az útnak, mindenképpen az Európabuszt favorizáltam. Arra gondoltam, a legbiztonságosabb és legegyszerűbb megoldás, ha Budapesten felszállok a kisbuszra és Saint Jean Piet de Portig semmire nem lesz gondom. Nem messze a zarándokirodától kiszállok és közben még ismerkedni is lesz alkalmam. Juditnak is nagyon tetszett az ötlet, de aztán másképp döntöttem.

A karácsonyi szünetben végig teljesen lázban voltam. Minden nap hajnalban keltem, ültem a géphez és terveztem az utat. Hosszas keresgélés után megtaláltam a legjobbnak és  legkedvezőbbnek tűnő ajánlatot. Utána már csak azon izgultam,  nehogy megdráguljanak a jegyek, mire vásárlásra kerül a sor.

Végül minden jól alakult. Juditot némi győzködés után sikerült rábeszélni, jobban járunk, ha repülővel és vonattal utazunk. Péter fiam segítségével megvettük a jegyeket a következőképpen:

Indulás április 20-án 15:10 kor Ferihegy 1-ről, 17:25-re érkezünk Párizsba.

Lesz egy éjszakánk, hogy átjussunk a Montparnasse pályaudvarra, ahonnan 7:10-kor indul a TGV szupervonat, 12.17-kor érkezés Bayonne-ba. Onnan egy délutáni vonattal utazunk Saint Jean Piet de Portba.

Április 22-én reggel kezdjük a gyaloglást, ez épp Nagypéntek napja. 33 napot hagytunk a zarándoklatra.

Május 24-én indulunk haza, Santiagobol 15:25-kor indul a gép Barcelonába. Onnan másnap reggel 9:50-kor Budapestre. Ha minden jól megy, május 25-én már otthon fogunk ebédelni.

Jegyárak:

Budapest - Párizs (Easyjet)                   15.100 Ft

Párizs - Bayonne (IDTVG)                       5.276 Ft

Santiago - Barcelona  (Spanair)               8.459 Ft

Barcelona - Budapest (Wizzair)               16.659 Ft

Összesen:                                           45.494 Ft/fő 

A repjegy árak tartalmazzák a poggyászdíjat is. Nem vettük meg előre a Bayonne -SJPdP jegyeket, ami 8,80 euro. Be kell még kalkulálni a Párizs helyi közlekedést is. Remélem, sikerül rátalálni a legolcsóbb reptéri járatra.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://armaiera.blog.hu/api/trackback/id/tr842753920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása