HTML

Erika és Judit a Caminon

Életem talán legnagyobb kalandjára készülök, 2011. április 20-án elindulok a Szent Jakab zarándokútra.

Friss topikok

Linkblog

Készülődés 2. Felszerelés

2011.03.30. 20:42 armaiera

Nehéz elképzelni, hogy az 5 hétre szükséges összes holmit belepakolom egy hátizsákba és mint csiga a házát, cipelem magammal. Ráadásul azt mondják, 8 kg alatt kellene maradni a súlynak. (igen-igen: 8 kg a tömeg, a súly kb. 80 N). Ja és persze a cipő a legfontosabb!!!

Ennek szellemében kezdtem el a felszerelés beszerzését. Január közepén elmentünk az egyik nagy sportáruházba (Decathlon Budaörs), ahol az eladók szaktanácsait is figyelembe véve megvettem a hátizsákot (40 literes, kedvezményes ára 9900 Ft, 1.8 kg, esővédővel), könnyű, kicsi hálózsák (11oC-ig , 680 g, 9900 Ft), speciális könnyű törülköző (nagy méret, 2000 Ft), túrazokni (2 pár, Forcap 200, 3790 Ft), kalap (790 Ft).

A cipő már nagyobb gond volt. Néhány próbagyaloglás után kiderült, az a cipő, amiben menni szándékoztam, nem lesz jó. Már 10 km után fáj benne a lábam. Erre elmentem a székesfehérvári túraboltba, kinéztem magamnak egy másikat és 3 nap töprengés után megvettem. Arra gondoltam, már több esélyt is adtam a másik cipőnek, de nem jó. Így még volt időm bejáratni ezt az újat. A töprengés azért volt, mert 14 ezer Ft volt az ára és ezt már nem kalkuláltam a költségekbe.  (igaz 18 ezerről volt leárazva, tél végi leárazás) Remélem jó lesz. A próbatúrákat jól bírta a lábam.

Korábbról van 2 db légáteresztős rövidujjú pólóm, szintén az előbbi nagyáruházból, esőköpeny, vagyis pelerin (biciklis az Aldiból), vékony dzseki (Aldi), termopulcsi (turka).

Egyelőre ezek a dolgok vannak összekészítve. Az apróságokon még folyamatosan agyalok. A végső listát a felszerelésről majd közzéteszem és persze azt is, hány kilónál sikerült megállni.

Három hét múlva ilyenkor már Párizsban leszünk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://armaiera.blog.hu/api/trackback/id/tr242786313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása